Marka ve İtibar Yönetimi – Sencron Organizasyon

Marka ve İtibar Yönetimi

Marka ve İtibar Yönetimi | SencronBir etkinliğin, kuruluşun ya da markanın başarısı, doğal olarak itibarının sağlığıyla bağlantılıdır. Sebepleri ne kadar erdemli olursa olsun, bir kuruluşun konumu ve görüşleri hakkında bilinç yükseltmek, halkın desteğini almak, bir markayı, etkinliği ve ya ürünü teşvik etmek; stratejik planlama, proje yönetimi, kampanyalar, medya katılımı, etkili halkla ilişkiler, sponsorluk yönetimi, kriz yönetimi ve etkinlik yönetimi gibi çeşitli konularının uyum içinde çalışmasıyla en iyi sonuç verir.

Sencron yönetim ve danışmanlık, danışanlarının hedeflerine yönelik entegre bir yaklaşımın parçası olarak; iletişim ve organizasyon becerisinin uyum içinde çalıştığı stratejiler geliştirip uygular. Proje planlamasını, alanında uzman kişilerin perspektiflerinden ve deneyimlerinden yararlanarak, uygulanabilir ve etkin sonuçlar alacak şekilde yapar. Tüm çalışmalarımızın merkezinde, müşterileri ve çalışmalarımızı kendi adına bilgilendiren kapsamlı izleme ve istihbarat toplama bulunmaktadır.

Clicky